Guild Wars Norge

Full Version: Mulig å spille EotN uten Nightfall?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Nightfall blir utfordrene når du kommer halveis i spillet og spes hvis du vil ha
dybden i spillet
Holtet og Ugress klare for Eye of the North:

[Image: gw01be6.jpg]

Faktisk overraskende artig å spille Guild Wars igjen. Fikk kjøpt meg, eller, Ugress kjøpte Shing Jea armor til meg som jeg senere farget hvit. I tillegg til en meget god staff. Så er godt forberdet på utfordringer i nord nå.

Ble litt paff over alle forandringer som har skjedd siden jeg for to år siden (fikk faktisk minipet nr. 2 i gave her om dagen) spilte Guild Wars "aktivt". Spillet har forbedret seg drastisk, og jeg ble på alle mulige måter positivt overrasket over spillet. Per dags dato gir deg meg mer underholdenhet enn hva World of Warcraft noen gang har gitt meg.

Nightfall virker noget vanskelig ja, spesielt vanskelig er det å omvende og tilpasse seg hva jeg definer som det nye heltesystemet. Men betviler sterkt at jeg kommer til å tilbringe mye tid i Nightfall, da mitt utstyr nå har blitt mer enn kurrant. Så jeg tror ferden går videre mot nord.
Jeg og Holtet er nå i skrivende øyeblikk, på vei til Eye of the North, noe som kan bli både vanskelig og morsomt. Har aldri giddet å spille meg gjennom GW:EN, men nå har jeg plutselig fått litt lyst til å spille GW igjen. Har kommet meg gjennom de 3 andre spillene, så jeg håper jeg kan komme meg gjennom dette snart og. :)

In-game name - Vital Archangel
Heltene funker greit i områder med litt motstand. Kommer du i hardcore områder er det viktig å kjøre tank og være forsiktig med agro range.

Men vil vel si at GWen også har en del utfordrene element.. det er en fordel å spille med folk som vet hva de gjør
Infrakx Wrote:Heltene funker greit i områder med litt motstand. Kommer du i hardcore områder er det viktig å kjøre tank og være forsiktig med agro range.

Men vil vel si at GWen også har en del utfordrene element.. det er en fordel å spille med folk som vet hva de gjør

Hvilket jeg håper Ugress har. Aldri sett noe fra Eye of the North, så håper det blir spennende. Tank + agro burde for meg være relativt kjent da jeg har en fortid som *host*World of Warcraft-spillet*host*. Tank, agro og healing er kritiske punkter i det spillet, og feiler man på et av de er løpet kjørt.
Jaja, Holtet og jeg kom oss aldri til Eye of the North i går, da vi brått ble avbrutt av alle filene som måtte bli lastet ned, etterfulgt av det ikke-etterlengtede ordet "Leggetid"

Men men, ferden mot nord stopper uansett ikke her, vi har tenkt oss videre...

Kanskje noen av dere andre medlemmer her på GW-Norge hadde hatt lyst til å hjelpe oss på ferden mot nord? Kanskje noen som har litt erfaring innen PvE. Jeg har selv ikke spilt GW på lang tid, og er kanskje litt rusten når det gjelder builds o.l. Uansett, om dere blir med, post reply og skriv hva du kan spille som, fks tank. Hadde også vært fint om noen kunne gi tips til builds.

Vi skal selvsagt ikke gjennom hele GW:EN, for dette vil vel ta sin tid?
Bare slik at Holtet for et intrykk av spillet, og ikke minst kanskje et intrykk av de vennlige og hjelpfulle medlemmene her på GW-Norge?

- Vital Archangel
Kan sikkert hjelpe litt til. PM ign..

Jeg er ikke så vennlig
Infrakx Wrote:Kan sikkert hjelpe litt til. PM ign..

Jeg er ikke så vennlig

Takk for kjapt svar, fint at folk har lyst til å hjelpe oss :D
Hvis du vil slippe lange loading screens kan du kjøre guild wars med -image commando, så laster den ned alle filene i spillet :)
Vancha Wrote:Hvis du vil slippe lange loading screens kan du kjøre guild wars med -image commando, så laster den ned alle filene i spillet :)

Og hvordan gjøres dette?
Lag en shortcut, og la target være "C:\Games\Guild Wars\Gw.exe" -image. (obviously, bytt ut med din install path)
Vil da laste ned alt som er av filer, og quitte når den er ferdig. (Om du skal bruke samme shortcut til å starte spillet, må du ta bort -image igjen.)
Er en ganske lang liste med nyttige og unyttige attributes du kan sette her:
http://wiki.guildwars.com/wiki/Command_line.

Spiller lite for tida, men add Rydier Strameln til friendslist, så kommer jeg og hjelper hvis jeg er på og har tid, er endel characters jeg hadde tenkt få gjennom EotN også etterhvert :) Spilt gjennom med ranger + henchies og heroes en gang allerede i løpet av en uke med slapp gaming, så vil ikke si en gjennomspilling av hovedmissionene tar så altfor lang tid. Om man skal ha med seg dungeons, hvor mye av moroa visstnok ligger (har ikke vært i for mange selv), tar det nok litt lenger tid.
Holtet Wrote:*--*
Hvilket jeg håper Ugress har. Aldri sett noe fra Eye of the North, så håper det blir spennende. Tank + agro burde for meg være relativt kjent da jeg har en fortid som *host*World of Warcraft-spillet*host*. Tank, agro og healing er kritiske punkter i det spillet, og feiler man på et av de er løpet kjørt.

En del monstre, spesielt i hard mode, er smarte nok til å ikke slå på tanken hele tida. En har ikke noe system med damage/aggro som i wow, monstre går gjerne etter de med lavest AL/HP.

Å spille gjennom storylinen i GW:EN tar faktisk ikke så enormt med tid. Går fint ann å klare det på et par dager med litt hjelp. Det er dog ganske mye å utforske utenom dette.
(06-10-2007 15:43)Linkie Wrote: [ -> ]Ja, Factions er definitivt det spillet hvor det er raskest å nå L20. Eller det er ihvertfall det jeg har hørt, har NF PvP versjon :P.
Har også hørt at EotN ligner mye mer på et tradisjonelt MMO, med tanke på grinding, farming, PvE skills, etc. Selv har jeg ikke giddet å prøve PvE'n der, mye lettere å bare unlocke det nødvendige med faction.
Hehe jeg har også Factions :D Er det kult og være mod på forumet? En ting jeg ikke forstår: Farming der må man jo ha skills på rette plass og rette klasse og sånt men kan du sende meg en link som viser meg en noob guide for meg? :D dette er min første post Lol :D
o.O Du poster i en død tråd!
Pages: 1 2
Reference URL's