Guild Wars Norge

Full Version: Norsk e-drama
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Mithos Wrote:
Infrakx Wrote:
Mithos Wrote:Men hvor finne du egentlig humoren i den første tråden? :S

Du er vel ett av de humoristiske innslagene
Hva som er morsomt?

Morsomt
1. Du som tydligvis er blitt kicket pga at ikke er god nok for guildet.
ellers virker du som en plagsom maser. Sutrer for det i ettertid.
Du må tenke på: det er ikke sikkert at du ble kicket pga det du
sa akkurat der og da. Kan være noe som har bygget seg opp.

2. Folk som setter seg i forsvarsposisjon når det kommer kritikk.

U see
Infrakx Wrote:Morsomt
1. Du som tydligvis er blitt kicket pga at ikke er god nok for guildet.
ellers virker du som en plagsom maser. Sutrer for det i ettertid.
Du må tenke på: det er ikke sikkert at du ble kicket pga det du
sa akkurat der og da. Kan være noe som har bygget seg opp.

2. Folk som setter seg i forsvarsposisjon når det kommer kritikk.

U see

Du har høyst sannsynlig ikke lest heile tråden.
Blei kicka pågrunn av at eg sa på forhånd at eg skulle leave.
De hadde ingen grunn til å kicke meg uansett.
Så ikke bruk fantasien, takk.
Haha du er så tard at man ikke kan la være og le. Eirik, plz sett Mithos som "Tard" elns. Junior Member er ikke helt på sin plass.
Skjerp deg.
Ja fy faen Mikael no må du slutte å syte :P
Infrakx og mikael.
dere er en gjeng med tullinger som kicker den ene personen etter den andre av usakelige grunder ut av guilden til ky ay.
inkludert at dere oppfører dere som en gjeng med små drittunger som tydligvis ikke fortjener og være inne på dette forumet via en slik oppførsel dere har vist imot mithos.

jeg synes det er usakelig og spessielt av deg ky ay, du som har litt vett i hue. at du lar dine officerer kicke folk utne å ha spurt deg om noe, eller å spørre om ditt samtykke angående saken.

jeg hadde ikke noe dårlig intrykk av guilden og dens medlemmer intil jeg og vennene mine ble behandlet på en så jævelig dårlig måte av deres offiserer.

desuten så trenger vi ikke noe lykke til med guilden vår.
den har alerede fått in en del medlemmer og en del allianser allerede.

så drit og dra hilsen bakers knight!
Baker.. jeg har ikke noe med det guildet dere snakker om.
Har heller ike noe mot dere. Men når jeg leser det som står i det andre forumet så ler jeg. Hvorfor har jeg skrevet tidligere.
Men det er bare slik at dere syter. Dere har nå fortalt hele verden hvor dårlig dere er blitt behnadlet. Så kom over det.

Selv om folk ønkser dere lykke til trenger dere ikke bli grinete. Mange pleier å legge inn slike komentarer..

Så ro dere ned :)
jeg skal ro meg ned når dere slutter å være en gjeng med kjøtthuer. som ikke har noe vennelig og si til mithos!
men eller så unskylder jeg at jeg ga deg skylden infrakx for noe du ikke har gjort.
Skal man si noe vennlig om en person trenger man som regel en grunn for det .....
Baker2, slik som jeg kjenner Ky Ay har han promota offiserer for at han har tillitt til dem, ikke av den grunn at de skal spørre han om å få kicke. Da hadde han ikke trengt offiserer. Dessuten kan offiserene kicke som de vil, dere har ingen rett til å være i guilden.
*Sniff* *Sniff* Det blusser opp en ny krangel
ozi3333 Wrote:Baker2, slik som jeg kjenner Ky Ay har han promota offiserer for at han har tillitt til dem, ikke av den grunn at de skal spørre han om å få kicke. Da hadde han ikke trengt offiserer. Dessuten kan offiserene kicke som de vil, dere har ingen rett til å være i guilden.
Ingen rett faktisk...haha. Den guilden blir den siste vi joine så hvorfor komme med noe så usaklig?
Infrakx Wrote:*Sniff* *Sniff* Det blusser opp en ny krangel

Stenge tråden?

Einaste grunnen eg kan se til å holde den åpen enda er for å sjå om Mithos eller Baker sier noe mer dumt.
godt poeng valder
Haha, la meg bare si noe... Bakers Knight er nynazist..... Er vel LITT artig at han klager på dårlig behandling? nei? xD
Men anyway, jeg har ikke kicka noen fra XFVX, bortsett fra ozi, som skulle leave anyway, og leave= noe galt med guilden, kick= noe galt med personen... Ser bedre ut med rosteren.. Men anyway, passe høl i huet å gå løs på Infrakx, som ikke har noe med xGFx å gjøre. Det sier vel det meste om deres saklighet. Minner om da RV fortalte om hvor dumme FRP var når de var i regjering, noe de aldri har vært...
Baker2 Wrote:Infrakx og mikael.
dere er en gjeng med tullinger som kicker den ene personen etter den andre av usakelige grunder ut av guilden til ky ay.
inkludert at dere oppfører dere som en gjeng med små drittunger som tydligvis ikke fortjener og være inne på dette forumet via en slik oppførsel dere har vist imot mithos.

jeg synes det er usakelig og spessielt av deg ky ay, du som har litt vett i hue. at du lar dine officerer kicke folk utne å ha spurt deg om noe, eller å spørre om ditt samtykke angående saken.

jeg hadde ikke noe dårlig intrykk av guilden og dens medlemmer intil jeg og vennene mine ble behandlet på en så jævelig dårlig måte av deres offiserer.

desuten så trenger vi ikke noe lykke til med guilden vår.
den har alerede fått in en del medlemmer og en del allianser allerede.

så drit og dra hilsen bakers knight!

Haha, THAT made me L O L.
Så mye whining.
Anyway, good for you at dere har fått inn members osv.!
Valder Wrote:Stenge tråden?

Einaste grunnen eg kan se til å holde den åpen enda er for å sjå om Mithos eller Baker sier noe mer dumt.
Har eg sagt noe domt? Nei.
Baker er bare offensive. Thats it.
Hadde det i motsetning vore bra for tråden om vi hadde sagt noe domt?:S
Snakk for dokke sjøl...
Mithos Wrote:
Valder Wrote:Stenge tråden?

Har eg sagt noe domt? Nei.
Baker er bare offensive. Thats it.
Hadde det i motsetning vore bra for tråden om vi hadde sagt noe domt?:S
Snakk for dokke sjøl...

Jo du sier mye dumt, og det blir ikkje nokke bedre av at du nekter å innsjå det.
Men, der har vi endelig et godt poeng fra Mithos, Baker er altfor aggresiv. (slik du skreiv det betyr vel egentlig offensive avskyelig/fornærmende)
Personhetsing og usaklig diskusjon får dere drive med et annet sted.
Stenges.

EDIT av Eirik: Nå som tråden begynte å bli bra :'(
Pages: 1 2
Reference URL's